mypension.be
U bent hier: Over de FPD

Klachten over de dienstverlening van de FPD? Dien een klacht in en help ons om u nog beter van dienst te zijn.

Om een klacht in te dienen, vragen we u om bij voorkeur gebruik te maken van het onderstaande online formulier. Uw klacht wordt rechtstreeks naar de dienst Klachtenmanagement gestuurd die u zo snel mogelijk een antwoord zal bezorgen binnen een maximale termijn van 15 werkdagen. U kunt ook een papieren versie van dit formulier downloaden en ons die via de post terugsturen. Papieren versie van het klachtenformulier downloaden.

Enkel de klachten die handelen over een fout die door de FPD werd gemaakt, zijn ontvankelijk. Klachten in verband met de regelgeving of het beleid zullen dus niet worden behandeld. Meer info over de ontvankelijke en niet ontvankelijke klachten vindt u hier.



*
*
*
*
*
*

*
Attachment
* Verplichte velden



  Sitemap
Laatste wijziging 17/05/2016